مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:452020-08-24سياسي

مدیرکل جدید بنیاد شهید اصفهان معارفه شد/ بنیاد شهید بدهکار شهدا و ایثارگران است


مراسم تکریم و معارفه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور مسؤولان نظامی و انتظامی استان، مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار علی اصغر گرجی زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ضمن قدردانی از زحمات داریوش وکیلی در طول تصدی مسؤولیت و فعالیت های مؤثر در سمت مدیر کلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، مسعود احمدی نیا را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان معرفی کرده و اظهار داشت: بنیاد شهید، افضل بنیادها و نهادها است و رساترین و دقیق ترین تعبیر را امام راحل راجع به خدمت به خانواده شهدا دارند که می فرمایند: خدمت شما به آن ها (شهدا و خانواده هایشان) خدمت به نبی اکرم(ص) است .

مشاور حقوقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امروز علی رغم همه مشکلات موجود در کشور، غالب دولتمردان به نحوی ارادت خود را به خانواده شهدا نشان می دهند، به گونه ای که طی یک ماه گذشته با وجود مشکلاتی که آمریکا پلید برای کشور پدید آورده، اما دولت، مردانه وارد میدان شده است.

وی اذعان داشت: تا دو روز گذشته نزدیک به 4 میلیارد تومان از بدهی ها و معوقات را پرداخت کرده و تا روز گذشته واگذاری نزدیک به 20 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید بنیاد شهید اصفهان معارفه شد/ بنیاد شهید بدهکار شهدا و ایثارگران است

مدیرکل جدید بنیاد شهید اصفهان معارفه شد/ بنیاد شهید بدهکار شهدا و ایثارگران است