مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-24اقتصادي

5 طرح کشاورزی و ورزشی در ورامین افتتاح شد


در دومین روز هفته دولت با حضور انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در شهرستان ورامین 4 طرح کشاورزی و یک طرح ورزشی افتتاح و به بهره برداری رسید.

- حسین کاغذلو فرماندار شهرستان شهرستان ورامین در حاشیه افتتاح واحد صنعتی تخم گذاری ماکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: خدا را شاکریم که با حضور استاندار تهران چندین طرح کشاورزی، دامداری و دامپروری در شهرستان افتتاح شد که می تواند کمک بسیار خوبی برای رشد محصولات کشاورزی منطقه داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرستان ورامین به خاطر داشتن زمین های حاصلخیز مهد تولیدات کشاورزی، دامداری و دامپروری استان تهران است و حدود 35 الی 40 درصد مصرف لبنیات و پروتیین استان تهران در ورامین تولید می شود.

  فرماندار ورامین بیان کرد: با افتتاح این طرح های صنعتی، کشاورزی و سالن ورزشی برای 105 نفر از جوانان تحصیل کرده در حوزه کشاورزی  اشتغال زایی ایجاد می شود و به طور غیرمستقیم برای 215 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

کاغذلو افزود: طرح های کشاورزی که در شهرستان به بهره برداری می رسند با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد تومان در بخش خصوصی و دولتی راه اندازی شده است.

  وی در پایان گفت: یکی از طرح هایی که امروز به بهره برداری رسید افتتاح آبیاری تحت فشار بارانی است که در زمینی به مساحت 23 هکتار در بخش جواد آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح کشاورزی و ورزشی در ورامین افتتاح شد

5 طرح کشاورزی و ورزشی در ورامین افتتاح شد