مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:002020-08-24فرهنگي

اعلام برنامه های تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری در ماه محرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه های ویژه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام ماه محرم در حوزه هنر های تجسمی اعلام شد که به شرح زیر است: - نمایشگاه پوستر روایت عشق ، نمایشگاه مجازی عکس شور شیدایی و نمایشگاه مجازی نقاشی و خوشنویسی محرم در آیینه هنر از جمله برنامه های محرمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه محرم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه های ویژه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام ماه محرم در حوزه هنر های تجسمی اعلام شد که به شرح زیر است:نمایشگاه پوستر خیابانی روایت عشق با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و حوزه هنری برگزار می شود.

در این نمایشگاه تعداد 40 پوستر از برگزیده های سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری انتخاب و روی بنر های 2 در 3 متر چاپ و در بلوار کشاورز حد فاصل خیابان فلسطین تا خیابان شهید عبدالله زاده نصب شده است.

همچنین نمایشگاه مجازی عکس تاریخی شور شیدایی در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه شهر برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه 30 عکس از دسته جات و هیأت های عزاداری ایران از سال 1290 تا 1350 هجری شمسی برگزیده شده و در صفحه اینستاگرام موزه عکسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری در ماه محرم

اعلام برنامه های تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری در ماه محرم