مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-24پزشكي

اعلام نتیجه تست پی سی آر در کمتر از یک روز / تست آنتی بادی راه تشخیص نیست


مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه های علوم پزشکی کرمان گفت: زمان پاسخ دهی تست پی سی آر در کرمان کمتر از 24 ساعت و حتی گاهی کمتر از 12 ساعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمین نوع تست است.

انجم شعاع بیان کرد: بعد از ورود تست های پی سی آر به بازار، تست های سرولوژیک باب شد، در این دسته از تست ها میزان آنتی بادی ضد ویروس کرونا در خون فرد مشکوک به کرونا سنجیده می شود.

مدیر امور آزمایشگاه های دانشگاه های علوم پزشکی کرمان در خصوص روش های انجام تست های گفته شده گفت: در روش پی سی آر با استفاده از سوآب از راه بینی یا انتهای حلق نمونه مخاطی گرفته شده و بعد از انجام مراحل خاصی در آزمایشگاه مثبت یا منفی بودن نتیجه تست مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه در تست های سرولوژیک نمونه گیری خون انجام می شود، افزود: با توجه به محدودیت ها و ماهیت این نوع تست، به هیچ وجه از تست های سرولوژیک برای تشخیص موارد جدید بیماری استفاده نکرده و انجام این نوع تست را توصیه نمی کنیم.

انجم شعاع بیان کرد: به عبارت دیگر براساس نتیجه تست آنتی بادی فرد مشکوک به کرونا نمی توان در خصوص مبتلا بودن یا نبود آن فرد اظهار نظر کرد.

محدود شدن دامنه انجام تست کرونا وی همچنین در خصوص اینکه آیا تست تشخیص کرونا برای هر فرد متقاضی انجام می شود؟ بیان کرد: ما کاملاً تابع پروتکل های ابلاغی از سوی وزارتخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتیجه تست پی سی آر در کمتر از یک روز / تست آنتی بادی راه تشخیص نیست

اعلام نتیجه تست پی سی آر در کمتر از یک روز / تست آنتی بادی راه تشخیص نیست