مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:152020-08-24اقتصادي

قطع گاز جایگاه های سوخت CNG پر خطر در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از قطع گاز جایگاه های سوخت CNG پر خطر در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی گفت: گاز 3 جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق های بحرانی و پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع گاز شدند.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد جایگاههای سوخت 1 مورد در شهرستان کهگیلویه، 1 مورد در شهرستان چرام و 1 مورد در شهرستان گچساران است.

رحمتی با بیان اینکه قبل از قطع گاز، اخطاریه و تذکر به بهره برداران این جایگاه ها برای برطرف کردن نواقص موجود و استانداردسازی جایگاهشان داده شده، گفت: اقدام لازم توسط بهره برداران این جایگاه ها برای استانداردسازی جایگاه انجام نشده و در صورت رفع نواقص بحرانی و عمده، بازرسی مجدد از جایگاه ها به عمل آمده و با حصول اطمینان از بی خطر بودن، گاز آنها وصل خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت:  یکی از دلایل اصلی قطع گاز این جایگاه ها نقص بحرانی، عدم استانداردسازی و نداشتن ایمنی و خطر آفرین بودن آن برای مصرف کنندگان است.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به منظور حمایت از حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، تا زمانی که بهره برداران اقدام به استانداردسازی این جایگاه ها نکنند گاز آنها وصل نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز جایگاه های سوخت CNG پر خطر در کهگیلویه و بویراحمد

قطع گاز جایگاه های سوخت CNG پر خطر در کهگیلویه و بویراحمد