مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:252020-08-24اجتماعي

ابلاغیه جدید برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به وجود دو هزار و 111 دانش آموز اتباع خارجی در استان، گفت: این افراد برای تحصیل هیچ محدودیتی در مقایسه با کودکان ایرانی ندارند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به وجود دو هزار و 111 دانش آموز اتباع خارجی در استان، گفت: این افراد برای تحصیل هیچ محدودیتی در مقایسه با کودکان ایرانی ندارند.

محمد زمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در سال تحصیلی 99- 98 دو هزار و 111 دانش آموز اتباع افغانی در مدارس استان مشغول به تحصیل بودند که از این تعداد 1043 نفر دختر و 1068 نفر پسر هستند.

وی با اشاره به ابلاغیه شرایط ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس به مناطق آموزش و پرورش استان ها، افزود: مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در سال تحصیلی 1400-1399 را به استان ها ابلاغ کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس این شیوه نامه، مدارک معتبر برای ثبت نام صرفاً یکی از موارد؛ گذرنامه دارای پروانه اقامت معتبر، کارت هویت 13-12 ویژه اتباع خارجی (صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور)، کارت های آمایش 14- 13، برگ تردد بین شهری (معادل کارت آمایش)، دفترچه پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغیه جدید برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس

ابلاغیه جدید برای ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در مدارس