مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-24فناوري

سوییت هوم ، فانتزی بی اعتنا به واقعیت/مثل بازیگران غرق می شوند


سوییت هوم ها نمایش شیرینی های فانتزی است نه شیرینی های واقعی و با اصالت.

این دسته از افراد گاهی خودشان هم مثل برخی بازیگران در دنیای ساختگی شان غرق می شوند - حامد توکل، مدرس دانشگاه می گوید: سوییت هوم ها نمایش شیرینی های فانتزی است نه شیرینی های واقعی و با اصالت.

این دسته از افراد گاهی خودشان هم مثل برخی بازیگران در دنیای ساختگی شان غرق می شوند به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا حامد توکل، مدرس دانشگاه و کارشناس سواد رسانه ای در ادامه می آید: سبک زندگی مجازی چیست؟ با توجه به پیشرفت های جهان معاصر و گذار از دوران سنت به مدرن و پسامدرن، در سبک زندگی بشر تغییراتی ایجاد کرده و با ورود اینترنت و فضای مجازی به زندگی بشر امروز، شاهد تغییرات و فاصله گرفتن از محیط واقعی به مجازی هستیم.

سبکی که هم آثار مثبت دارد مثل رشد اشتغال، اقتصاد و تجارت الکترونیک، شهروند و دولت الکترونیک، خدمات نوین آموزشی و پژوهشی، و هم آثار منفی مثل تبدیل اینترنت به ارزش، افشای اسرار شخصی، قبض و بسط باورهای فرهنگی، سوء استفاده جنسی و… این سبک زندگی سایه ای از زندگی واقعی است که توانایی شبیه سازی نیازها و اطلاعات افراد را دارد که شیوه های نوینی را برای زندگی القا می کنند و انتخاب های تازه ای را پیش روی افراد می گذارنند و نکته مهم این است که بخاطر انتشار و دسترسی به پیام سبک زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییت هوم ، فانتزی بی اعتنا به واقعیت/مثل بازیگران غرق می شوند

سوییت هوم ، فانتزی بی اعتنا به واقعیت/مثل بازیگران غرق می شوند