مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:452020-08-24سياسي

جولان کرونا اگر...


در موج اول و دوم مشاهده کردیم وقتی راه های سهل و آسان سفر به مازندران با تعطیلی اقامتگاه های رسمی و بستن باب اجاره منزل و ویلا بسته شد، بررسی بستن راه های محتمل دیگر در دستور کار مسافران قرار گرفت و آن هم چیزی نبود مگر همان شیوه سنتی خیابان خوابی بابرپایی چادر و کمپ.

- روز گذشته نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفته بود که، بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا هم اکنون بیش از 90 درصد مناطق مازندران در شرایط قرمز قرار دارد، تجهیزات و زیرساخت های مازندران به هیچ وجه آمادگی و توانایی ارائه خدمات ملی به خیل عظیم مسافران تابستانی را در شرایط کنونی ندارند.

این در حالیست که به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نزدیک می شویم و قطعا در این ایام تعطیلات، فشار بار مسافران بیش از پیش بر گرده مازندران خواهد بود.

هرچند مدتی بیش استاندار مازندران اظهار کرده، پیشنهاد ممنوع شدن سفر به مازندران در تعطیلات منتهی به تاسوعا و عاشورا به ستاد ملی مقابله به کرونا ارسال شده اما تجربه موج اول و دوم کرونا ثابت کرده بسیاری کویید 19 را جدی نمی گیرند و راهی سفر به شمال کشور می شوند.

در موج اول و دوم مشاهده کردیم وقتی راه های سهل و آسان سفر به مازندران با تعطیلی اقامتگاه های رسمی و بستن باب اجاره منزل و ویلا بسته شد، بررسی بستن راه های محتمل دیگر در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان کرونا اگر...

جولان کرونا اگر...