مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-24پزشكي

رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزاداری/ عاشورا و تاسوعا سفر نروید


معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزاداری گفت: به مردم توصیه می کنم روزهای عاشورا و تاسوعا از سفر کردن پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در نشست خبری که با حضور تعدادی از خبرنگاران برگزار شد در خصوص زمان توقف شیوع بیماری چند ماهه است و نمی توان به این بهانه بهداشت را رعایت نکرد، خبر خوب در مورد بیماری واکسن آنفلوانزا اینکه شیوع این بیماری در نیم کرده جنوبی به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است که علت آن رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی است و احتمال می دهیم شیوع بیماری در کشور ما کم باشد اما برای گروه های خطر واکسن آنفلوانزا توزیع خواهد شد.

حریرچی افزود: میزان ابتلای کودکان مشابه بزرگسالان است، کودکان بالای 5 سال باید از ماسک استفاده کنند و برای تهیه ماسک از پارچه یا از دستمال کاغذی زخیم برای تهیه ماسک استفاده شود.

ممکن است کودکان بیماری را به مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها منتقل کند، سال تحصیلی با پروتکل های بهداشتی آغاز خواهد شد، سالن های کنکور یکی از امن ترین مکان ها برای حضور دانش آموزان بود، تا امروز مراسم های عزاداری محرم به خوبی برگزار شده است و تاکید می کنیم دستورالعمل ها همواره رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزاداری/ عاشورا و تاسوعا سفر نروید

رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی در مراسم های عزاداری/ عاشورا و تاسوعا سفر نروید