مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-24سياسي

اعلام برنامه های عزاداری تاسوعا و عاشورا در حرم حضرت معصومه(س)


مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراسم عزاداری ظهر عاشورا با مقتل خوانی حجج اسلام دارستانی و صادقی واعظ و همچنین مرثیه ­خوانی سید علی حسینی ­نژاد برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام محسن آمره در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و مذهبی تعطیلی بردار نیست، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه های عزاداری ماه محرم در حرم مطهر بانوی کرامت در مکان های روباز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مراسم های عزاداری شب های تاسوعا و عاشورای حسینی بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری و مداحی حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: بامداد تاسوعا و عاشورا ساعت 5:45 صبح سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: صبح تاسوعا و عاشورا نیز از ساعت 10 صبح زیارت عاشورا به صورت کامل به همراه صد لعن و صد سلام با نوای حجت الاسلام والمسلمین محمدپور قرائت خواهد شد و بعد از آن نیز زائران و مجاوران حرم مطهر از سخنرانی حجج اسلام بخشی و میردامادیان و مداحی جواد احمدی بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های عزاداری تاسوعا و عاشورا در حرم حضرت معصومه(س)

اعلام برنامه های عزاداری تاسوعا و عاشورا در حرم حضرت معصومه(س)