مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-24اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 43 پروژه عمرانی اسدآباد در هفته دولت


فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 43 پروژه عمرانی مختلف به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 43 پروژه عمرانی مختلف به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

مجید درویشی دوشنبه سوم شهریورماه در نشست خبری مجازی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به 41 پروژه قابل افتتاح و دو پروژه قابل کلنگ زنی افزود: این تعداد پروژه عمرانی در زمینه های مختلفی چون مخابرات، برق، کشاورزی، گاز، حمل و نقل، خدمات شهری و انرژی با اعتباری افزون بر 231 میلیارد و 386 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی احداث جایگاه و خرید دستگاه MRI با اعتبار 58 میلیارد ریال با اشتغالزایی 10 نفر و بهسازی روستایی با اعتبار 128 هزار و 80 میلیارد تومان را از جمله پروژه های شاخص قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت برشمرد و اضافه کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهر اسدآباد، دو مجتمع خدمات رفاهی، بازسازط و مقاوم سازی 808 واحد روستایی از دیگر طرح هایی است که در هفته جاری به بهره برداری می رسند.

درویشی در ادامه از اختصاص 40 میلیارد بودجه برای تکمیل کنارگذر شهرستان اسدآباد و افتتاح طرح تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: پروژه کنارگذر اسدآباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 43 پروژه عمرانی اسدآباد در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 43 پروژه عمرانی اسدآباد در هفته دولت