مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-24سياسي

لزوم توجه به روش های نوین تولید و انتقال و توزیع برق


نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به روش های نوین تولید، انتقال و توزیع نیروی برق و اجرایی کردن این روش ها، - تاکید کرد.

علیرضا پاکفطرت در بازدید از شرکت توزیع نیروی برق شیراز و ضمن دیدار با مدیرعامل و معاونان این شرکت، گفت: به نظر می رسد باید کار توزیع آب و برق و گاز به شهرداری ها واگذار شود تا شاهد بهبود و شرایط مطلوب تر در روند واگذاری انشعاب و توزیع انرژی هایی که به سختی تامین می شود، باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم فاصله گرفتن از اقتصاد تک محصولی، گفت: شرکت های توزیع برق باید با تکیه در توان تخصصی داخلی به خلق ایده و تولید ثروت و کسب درآمد پایدار بیندیشند.

علیرضا پاکفطرت یادآور شد: برقی شدن چاه های کشاورزی هم راهکارمختص به خود را دارد، باید فرهنگ سازی شود تا آب استحصال شده از اعماق زمین، به نحو احسن بهره برداری شود.

او گفت: مجلس شورای اسلامی پذیرای طرح ها و حامی برنامه ها و پیشنهاداتی است که مسئولان وزارت نیرو و متولیان امر و متخصصان در حوزه صنعت برق برای بهبود شرایط و روش های تولید، انتقال و توزیع انرژی برق خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به روش های نوین تولید و انتقال و توزیع برق

لزوم توجه به روش های نوین تولید و انتقال و توزیع برق