مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 08:102020-08-24اقتصادي

گردشگری در شرایط کرونا جسورانه تر عمل کند


نشست هم اندیشی فعالان گردشگری یزد پیرامون «روزهای پس از کرونا در شهر جهانی یزد» به میزبانی ایسنا برگزار و راهکارهای نجات این صنعت بررسی شد.

- ایسنا/یزد نشست هم اندیشی فعالان گردشگری یزد پیرامون روزهای پس از کرونا در شهر جهانی یزد به میزبانی ایسنا برگزار و راهکارهای نجات این صنعت بررسی شد.

جمال الدین عزیزی شهردار شهر جهانی یزد در این نشست هم اندیشی با تاکید بر این که گردشگری باید در دوران کرونا جسورانه تر عمل کند، اظهار کرد: صنعت گردشگری باید برای هدایت گردشگران برنامه ریزی داشته باشد چرا که مردم با وجود چنین شرایطی نیز به سفر می روند.

وی بر ضرورت آمادگی شهر برای دوران های بحرانی تاکید کرد و گفت: در این زمینه باید همه دستگاه ها همسو و همراه باشند و بپذیریم که شهر و بازار یزد به حضور گردشگر، البته با رعایت پروتکل های بهداشتی وابسته است.

سید مصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد نیز در ادامه با اشاره به نقش جهاددانشگاهی یزد به عنوان حلقه واسط دانشگاه و صنعت گردشگری در استان، گفت: این سازمان ظرفیت های قبال توجهی برای بررسی مباحث پژوهشی صنعت گردشگری دارد و می تواند نقش مهمی در ارائه راهکارهای متناسب با شرایط فعلی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در شرایط کرونا جسورانه تر عمل کند

گردشگری در شرایط کرونا جسورانه تر عمل کند