مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 08:302020-08-24سياسي

مدیران جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد فراموش نشوند


مسوولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد توجه داشته باشند که برای خدمت به مناطق محروم لازم است از توان مدیران جهادی بیش از پیش استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، یکی از نهادهای خدمات رسان که بسیار تاثیرگذار است  و خدمات ارزنده و حیاتی ارائه می دهد آب و فاضلاب شهری و روستایی است و این نهاد خدمات رسان در مناطق محروم هر چند با کمبود امکانات اما خدمات ارزنده ارائه می دهد تا بتوانند آب سالم تحویل مردم محروم روستایی دهند.

یکی از مناطقی که همیشه از کمبود آب آشامیدنی سالم گلایه داشتند اما با هماهنگی و تلاش مسوولان مشکلات تا حدودی برطرف شد منطقه چاروسا بود.

در ماه های اخیر خبری از یکی از مسئوولان این دستگاه در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های بسیاری به همراه داشت.

این روزها که در تمامی مناطق ادارات آب فاضلاب شهری و روستایی ادغام شده و مسئوولان آنها مشخص می شود انتظار می رود از مدیران جهادی استفاده بیشتری شود.

اما طبق اخبار رسیده از آب فاضلاب استان و شهرستان قرار است از افراد غیربومی استفاده شود که شاید این مووضع نادیده گرفتن زحمات چند ساله برخی افراد در آب و فاضلاب باشد.

مدیرانی که روزی با نبود امکانات و تنها با یک موتورسیکلت جهت رفع مشکلات اقدام می کردند امروز باید از تلاش های جهادی همان مدیران که استخوان خرد کرده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد فراموش نشوند

مدیران جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد فراموش نشوند