مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:052020-08-24ورزشي

قول IOC برای پرداخت 100 هزار دلار کمک دیگر به کرمانشاه


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کمیته بین المللی المپیک (IOC) قول 100 هزار دلار کمک دیگر را به مناطق زلزله زده کرمانشاه داده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کمیته بین المللی المپیک (IOC) قول 100 هزار دلار کمک دیگر را به مناطق زلزله زده کرمانشاه داده است.

صابر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کمک 50 هزار دلاری اخیر کمیته بین المللی المپیک به کرمانشاه، اظهارکرد: این کمک تخصیص پیدا کرده و درحال خرید تجهیزات مورد نیاز برای مناطق زلزله زده هستیم.

وی تاکید کرد: با پایان یافتن فرآیند خرید تجهیزات و ملزومات ورزشی، بزودی آنها را در بیش از 50 مدرسه مناطق زلزله زده استان توزیع خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به دیدار اخیرش با رییس کمیته ملی المپیک هم اشاره ای کرد و گفت: در این دیدار از آقای صالحی امیری درخواست کردیم تا از کمیته بین المللی المپیک درخواست کند تا کمک های بیشتری به کرمانشاه اختصاص دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه رییس کمیته ملی المپیک پیگیری ها را انجام داده و مسئولین کمیته بین المللی المپیک قول داده اند 100 هزار دلار دیگر به کرمانشاه کمک کنند.

رحیمی اضافه کرد: در این راستا، بزودی طی مکاتبه ای رسمی از سوی استاندار کرمانشاه و رییس کمیته ملی المپیک این مسئله پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول IOC برای پرداخت 100 هزار دلار کمک دیگر به کرمانشاه

قول IOC برای پرداخت 100 هزار دلار کمک دیگر به کرمانشاه