مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:152020-08-24پزشكي

کمد آزمایشگاهی و انواع مختلف آن


کاربرد کمد آزمایشگاهی بسیار وسیع است و در حالت کلی از کمد برای نگهداری مواد مختلف شیمیایی , مواد اسیدی , سیلندرهای گاز و … استفاده می شود.

- کاربرد کمد آزمایشگاهی بسیار وسیع است و در حالت کلی از کمد برای نگهداری مواد مختلف شیمیایی , مواد اسیدی , سیلندرهای گاز و … استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شرکت کارن پویا نوآور، نگهداری ایمن از مواد شیمیایی مختلف و سیلندرهای گاز اهمیت زیادی دارد و کمد آزمایشگاهی نگهدارنده این گونه مواد باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را برای نگهداری از این گونه مواد خطرناک مناسب گرداند.

کمدهای نگهداری یا کابینت های ایمنی اهمیت زیادی در آزمایشگاه دارند و وجود آنها برای چنین محیط هایی کاملا ضروری و مورد نیاز است.

در پروژه راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه نصب و کاربرد کمد آزمایشگاهی پس از مرحله سکوبندی آزمایشگاه انجام می شود.

کمد آزمایشگاهی انواع مختلفی از نظر کاربرد، متریال و ابعاد و … دارد که بسته به نیاز هر آزمایشگاه بهتر است از مدل های مناسب این کمدها استفاده شود.

کاربرد کمد آزمایشگاهی و انواع آن کمدهای آزمایشگاهی با توجه به مواردی که باید از آن محافظت نمایند باید از متریال مختلفی ساخته شود همچنین ابعاد و اندازه های این کمدها نیز متفاوت اند از این رو باید متناسب با کاربری آزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمد آزمایشگاهی و انواع مختلف آن

کمد آزمایشگاهی و انواع مختلف آن