مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:202020-08-24ورزشي

بزرگترین سالن ورزشی قم به نام شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد


همزمان با هفته دولت، بزرگترین سالن ورزشی استان با گنجایش 3هزار و 500 نفر به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه خانه مهندس نظام مهندسی قم اقتتاح شد.

- ایسنا/قم همزمان با هفته دولت، بزرگترین سالن ورزشی استان با گنجایش 3هزار و 500 نفر به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه خانه مهندس نظام مهندسی قم اقتتاح شد.

مهندس امین مقومی، در مراسم افتتاح سالن ورزشی سه هزار و 500 نفره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: سالن ورزشی شهید سلیمانی با تلاش و پیگیری هیات مدیره فعلی و گذشته این سازمان به سرانجام رسید و امروز به الگویی برای کشور تبدیل شده است.

وی با اشاره به نامگذاری این سالن که بزرگترین سالن ورزشی استان قم به شمار می رود اظهار داشت: در زمان شروع به کار این سالن ورزشی، تصور نمی کردیم روزی برسد که نام این سالن به نام حاج قاسم سلیمانی باشد؛ اما بعد از شهادت این سردار عزیز، نامگذاری این سالن ورزشی به نام ایشان کمترین کاری بود که هیات مدیره سازمان و مجموعه مهندسان استان می توانستند انجام دهد که البته این نامگذاری برکات فراوانی نیز با خود به همراه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سالن ورزشی قم به نام شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد

بزرگترین سالن ورزشی قم به نام شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد