مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-24سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی و اقتصادی در آرادان


فرماندار آرادان از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در دومین روز از هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرماندار آرادان از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در دومین روز از هفته دولت خبر داد.

بوربور 3 شهریورماه در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در دوران مدیریت خود دستاوردهای ماندگاری را برای مردم به ارمغان آوردند و خون این شهیدان دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوچندان کرد.

وی بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید و تصریح کرد: دشمنان درصدد تفرقه و ناامیدی در جامعه هستند اما در هفته دولت با گفتمان سازی باید برای گره گشایی از مشکلات مردم تلاش شود.

فرماندار آرادان افزود: گفت وگو و خدمت به مردم رکن مهم برای خادمی آحاد جامعه است و فاصله ای بین مردم و مسئولان در شهرستان آرادان وجود ندارد.

وی با اشاره به طرح های آماده افتتاح این شهرستان گفت: در هفته دولت امسال با حضور استاندار سمنان 32 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 10 میلیارد و 600 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

بوربور از افتتاح 26 طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: همچنین دو طرح اقتصادی با سرمایه گذاری سه میلیارد و 400 میلیون ریال در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی و اقتصادی در آرادان

افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی و اقتصادی در آرادان