مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-24اقتصادي

افتتاح 4 پروژه عام المنفعه کلاچای


در دومین روز از هفته دولت چهار پروژه عام المنفعه بخش کلاچای بااعتباری بالغ بر یک میلیارد و 432 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، در دومین روز از هفته دولت چهار پروژه در حوزه راه روستایی، جهاد کشاورزی، تقویت ضعف برق و پروژه مخابراتی در حوزه بخش کلاچای به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی رودسر در مراسم افتتاح پروژه تجهیز و نوسازی مزارع باغدشت کلاچای گفت: جهاد کشاورزی شهرستان رودسر 132 میلیارد ریال طرح های مختلفی را اجرا کرده است.

عبدالله غلامپور با بیان اینکه سه پروژه بااعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال به صورت نمادین به بهره برداری می رسد، افزود: دو پروژه در حوزه آبیاری تحت فشار و یک پروژه شامل تجهیز و نوسازی مزارع باغدشت کلاچای به بهره بردار می رسد.

به گفته وی برای تجهیز 31 هکتار از مزارع باغدشت کلاچای بالغ بر 400 میلیون تومان هزینه شده و 94 نفر از مزایای این طرح بهره مند شدند.

یک پروژه مخابراتی در روستای استخر بیجار کلاچای به بهره برداری رسید رییس مخابرات شهرستان رودسر نیز در مراسم افتتاح پروژه مخابرات بخش کلاچای اظهار کرد: این پروژه باهدف افزایش فنّاوری نسل سوم تلفن همراه به نسل چهارم بااعتبار 500 میلیون تومان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه عام المنفعه کلاچای

افتتاح 4 پروژه عام المنفعه کلاچای