مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-24ورزشي

8 پروژه ملی تا پایان سال افتتاح می شود


مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: 8 پروژه ملی تا پایان سال افتتاح و به بهره برداری می رسد که از این تعداد 6 پروژه شهری و 2 پروژه روستایی است.

- مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان: 8 پروژه ملی تا پایان سال افتتاح می شود ایسنا/ایلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: 8 پروژه ملی تا پایان سال افتتاح و به بهره برداری می رسد که از این تعداد 6 پروژه شهری و 2 پروژه روستایی است.

زهرا سادات موسوی در نشست کمیته تخصصی ورزش بانوان ایلام اظهار کرد: ایجاد معاونت ورزش بانوان نوید بخش گام های اساسی در این زمینه است و امیدواریم نتایج آن برای بانوان جامعه محسوس باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه ورزش بانوان به خاطر ملاحظات فرهنگی مغفول مانده است، ادامه داد: گسترش فعالیت های ورزشی نیازمند اطلاع رسانی به موقع است و برای معرفی استعدادها و ظرفیت های موجود باید برنامه های هدفمند تدوین و اطلاع رسانی شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از هیئت های ورزشی بانوان خواست تا ارتباط خود را با رسانه ها قوی تر و فعالیت های انجام گرفته را به موقع اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پروژه ملی تا پایان سال افتتاح می شود

8 پروژه ملی تا پایان سال افتتاح می شود