مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:302020-08-24سياسي

سایه کرونا بر دور دوم انتخابات مجلس


دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زیرسایه شیوع بیماری کرونا به شکلی متفاوت تر از دور نخست برگزار خواهد شد.

- آن طور که مدیران ستاد انتخابات کرمانشاه می گویند، نامزدهای انتخاباتی در این دوره با شکلی متفاوت روند تبلیغات خود را پیگیری خواهند کرد و شیوه نامه های بهداشتی نیز با دقت بیشتری در شعب اخذ رای اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در این باره گفت: برای جلوگیری از ازدحام مردم در شعب اخذ رای و کاهش احتمال شیوع بیماری کرونا تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان ها افزایش پیدا کرده است.

به گفته محمدابراهیم الهی تبار، 774 شعب اخذ رای در 2 شهرستان کرمانشاه و اسلام آبادغرب آرای مردم به نامزدهای دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع آوری خواهند کرد.

وی عنوان کرد: تمام شیوه نامه های بهداشتی با دقت در شعب اخذ رای رعایت می شود تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری گردد.

دغدغه تبلیغات به گفته معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمانشاه، مهمترین دغدغه ستاد انتخابات در این دوره شیوع بیماری کرونا در بین شرکت کنندگان در دوران تبلیغات است.

الهی تبار افزود: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بر روند تبلیغات نامزدها با دقت نظارت خواهد شد تا پروتکل های بهداشتی بادقت رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه کرونا بر دور دوم انتخابات مجلس

سایه کرونا بر دور دوم انتخابات مجلس