مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:352020-08-24ورزشي

ورزش حرفه ای ایلام حامی ندارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزش حرفه ای در ایلام حامی ندارد که باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

- مظفر علی شایی در نشست کمیته تخصصی ورزش بانوان ایلام که با حضور مدیرکل هماهنگی امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه فراهم کردن امکانات ابزار رسیدن به توانایی است، اظهار کرد: 45 قهرمان ملی و فراملی و 154 مدال آور در این استان وجود دارد که با استعدادیابی، این تعداد افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم در تمامی رشته ها قهرمان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پراکندگی سرانه ورزشی در سطح استان مطلوب نیست، یادآور شد: تلاش می شود این سرانه تا پایان سال به 98 سانتیمتر برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: با توجه به اینکه جذب اعتبارات ورزشی به توانایی مسئولان حوزه های ورزشی بستگی دارد، روسای هیات ها در راستای حمایت، توانایی های مربوطه را شناسایی و معرفی کنند.

علی شایی ادامه داد: ورزش حرفه ای استان حامی مالی ندارد و این امر سبب شده جامعه ورزشی استان نتواند به صورت منسجم عمل کند، بنابراین توجه به این قشر مهم و ضروری است.

وی با اشاره به برنامه های هفته دولت نیز گفت: مهمترین این پروژه ها در بخش روستایی افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک اسلامیه مهران، سالن ورزشی چند منظوره حیدرآباد میشخاص، زمین چمن مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش حرفه ای ایلام حامی ندارد

ورزش حرفه ای ایلام حامی ندارد