مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:352020-08-24ورزشي

بازگشت «سقف» به قرارداد فوتبالیست ها/ همه چیز باید با «ریال» باشد


نشست امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال مصوباتی را برای فصل آینده به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور حیدر بهاروند سرپرست، مهدی محمد نبی دبیرکل و محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان و لیلا صوفی زاده برگزار شد.

در آغاز این جلسه، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گزارشی درباره موضوعات جاری و برنامه اردوها و مسابقات تیم های ملی رده های مختلف به اعضا ارائه کرد.

در ادامه، مصوبات ذیل در جلسه به تایید اعضا رسید؛ 1- تصویب سقف نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال در فصل آتی 2- ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی برای فصل آتی در کلیه باشگاههای کشور با توجه به عدم در اختیار داشتن منابع ارزی و محدودیت های نقل و انتقال ارز 3- ادامه قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی که از فصول قبل با باشگاه ها قرارداد داشته اند بلامانع است و در صورتیکه قرارداد آنها به اتمام رسیده باشد فقط با باشگاه فعلی خود می توانند تمدید کنند و با باشگاه ثالث دیگر نمی توانند تفاهم کنند یا قراردادی به امضا رسانند.

4- کلیه بازیکنان و مربیان داخلی بدون استثنا که دارای قرارداد ریالی با باشگاه خود هستند می بایست در سایر آپشن های قرارداد نیز واحد پول ملی (ریال یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «سقف» به قرارداد فوتبالیست ها/ همه چیز باید با «ریال» باشد

بازگشت «سقف» به قرارداد فوتبالیست ها/ همه چیز باید با «ریال» باشد