مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:402020-08-24سياسي

دولت بودجه ویژه ای برای شرکت کنتورسازی اختصاص دهد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات کارگران کنتورسازی بر حق است و باید به آن توجه ویژه شود، لذا مطالبه جدی ما از دولت این است که بودجه ویژه ای برای شرکت کنتورسازی اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین در جریان سفر یکروزه نوبخت به قزوین، کارگران شرکت کنتورسازی قزوین که بیش از 24 ماه است حقوق خود را دریافت نکرده اند در مسیر بازدید معاون رییس جمهور تجمع کردند.

حمدباقر نوبخت نیز  با حضور در جمع این کارگران که خانواده های خود را به همراه داشتند با کارگران گفت وگو کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

  مجلس پیگیر مطالبات کارگران کنتورسازی خواهد بود فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک نیز در جمع کارگران شرکت کنتورسازی و خانواده های آنان خطاب به نوبخت معاون رییس جمهور  اظهار کرد: شرکتی که روزی تمامی کنتورهای مورد نیاز کشور را تامین می کرد امروز با مشکلات بسیاری دست به گریبان است.

وی افزود: مشکلات کارگران شرکت کنتورسازی بسیار است و طی جلسه ای که با نمایندگان آنها داشتم در جریان مشکلات و معضلات این شرکت به صورت کامل قرار گرفته ام.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک عنوان کرد: برای حل این مشکلات 3 جلسه با حضور استاندار قزوین و رییس دادگستری استان قزوین برگزار کردیم که خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بودجه ویژه ای برای شرکت کنتورسازی اختصاص دهد

دولت بودجه ویژه ای برای شرکت کنتورسازی اختصاص دهد