مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:452020-08-24اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 71 پروژه گازرسانی روستایی ایلام در هفته دولت


در هفته دولت 71 پروژه گاز رسانی روستایی در سطح این استان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد؛ از این تعداد 53 پروژه افتتاح و 18 روستا نیز کلنگ زنی می شود.

- عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در هفته دولت  71 پروژه گاز رسانی روستایی در سطح این استان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد؛ از این تعداد 53 پروژه افتتاح و 18 روستا نیز کلنگ زنی می شود.

وی افزود: همچنین  در این هفته افتتاح رسمی از گازرسانی به 148 واحد صنعتی و تولیدی که از نیمه دوم سال گذشته به صورت رسمی افتتاح نشده اند، در دستور کار شرکت گاز استان ایلام قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز ایلام، ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها تعداد 2500 خانوار با جمعیت 9500 نفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد که با صرفه جویی در هزینه ها، ایجاد ارزش افزوده در سبد انرژی خانوار و جایگزینی سوخت های مایع کمک شایانی به اقتصاد خانواده و جامعه خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود 77 درصد از صنایع گازدار استان نیز در دولت های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده اند؛ 57 درصد از کل مشترکین شرکت گاز استان در دولت تدبیر و امید جذب و اشتراک پذیری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 71 پروژه گازرسانی روستایی ایلام در هفته دولت

افتتاح و کلنگ زنی 71 پروژه گازرسانی روستایی ایلام در هفته دولت