مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:552020-08-24بين الملل

فایننشال تایمز: وکلای ولیعهد مخلوع سعودی نگران سلامتی او در زندان هستند


وکلای ولیعهد سابق عربستان نسبت به وضعیت جسمانی وی در زندان ابراز نگرانی کردند و می گویند که او در زندانی نامعلوم نگهداری می شود.

- وکلای ولیعهد سابق عربستان نسبت به وضعیت جسمانی وی در زندان ابراز نگرانی کردند و می گویند که او در زندانی نامعلوم نگهداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فایننشال تایمز انگلیس به نقل از وکلای محمد بن نایف، ولیعهد سابق عربستان نوشت که این وکلا نسبت به وضعیت جسمانی بن نایف نگران هستند و مقامات سعودی به پزشکش اجازه دیدار با او را ندادند و حدود پنج ماه است که در مکان نامشخصی نگهداری می شود.

این وکلا که به دلیل حساسیت موضوع نخواستند نامشان فاش شود، گفتند: از زمانی که محمد بن نایف به همراه برادر و عمویش در مارس گذشته بازداشت شدند خانواده اش با وی ملاقات نکرده اند.

در همین حال یک منبع نزدیک به دیوان پادشاهی عربستان گفت، بازداشت سه شاهزاده مذکور نشانه دیگری از تلاش محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای توسعه قدرتش است و برای دیگر اعضای خاندان پادشاهی این پیام را ارسال می کند که با هیچ فرد مخالفی علیه خود سازش نمی کند.

طبق گفته وکلای بن نایف، آنها از محل نگهداری وی اطلاعی ندارند و تمامی تماس های اعضای خانواده با او بسیار محدود هستند و هیچ فردی نمی تواند با او ملاقات کند و این درحالی است که هیچ اتهام رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: وکلای ولیعهد مخلوع سعودی نگران سلامتی او در زندان هستند

فایننشال تایمز: وکلای ولیعهد مخلوع سعودی نگران سلامتی او در زندان هستند