مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 09:552020-08-24اقتصادي

واریز 283 میلیارد تومان مالیات به حساب شهرداری و دهیاری های استان


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پارسال 283 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پارسال 283 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است.

میرحیدر رضوی ظهر امروز (3 شهریورماه) در نشست مدیران هماهنگی ادارات اقتصادی استان، با اشاره به تطویل زمان ارائه اظهارنامه های مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی، اظهار کرد: پارسال 18 هزار اظهارنامه بدون رسیدگی و با اعتماد به مشاغل صادر و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به مالیات نقل و انتقال املاک، افزود: مالیات نقل و انتقال املاک برون سپاری شده است.

همچنین با توجه به وضعیت کرونا، ابلاغ اوراق مالیاتی از فیزیکی به الکترونیکی تغییر یافته که از 25 خردادماه سامانه ابلاغ الکترونیکی راه اندازی شد و بسیاری از معضلات ابلاغ که یکی از آن موارد، اطلاع نیافتن مودی از ابلاغ انجام شده، حل شده است.

این مسئول با اشاره به 3 درصد سهم مالیات بر ارزش افزوده سهم شهرداری ها، ادامه داد: سال گذشته 283 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده که سهم این بخش 3 درصد از 9 درصد مالیات وصولی ارزش افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 283 میلیارد تومان مالیات به حساب شهرداری و دهیاری های استان

واریز 283 میلیارد تومان مالیات به حساب شهرداری و دهیاری های استان