مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:002020-08-24اقتصادي

جزییات اجرای فاز اول و دوم طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی در خوزستان


مدیرعامل موسسه جهاد نصر با اشاره به اشتغال حدود 9 هزار نفر در فاز نخست طرح 550 هزار هکتاری، گفت: نگرانی ما از این بابت است که اگر پرونده فاز نخست بسته شود نیروهای فعال در این پروژه بیکار شوند اما با اجرای فاز دوم، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل موسسه جهاد نصر با اشاره به اشتغال حدود 9 هزار نفر در فاز نخست طرح 550 هزار هکتاری، گفت: نگرانی ما از این بابت است که اگر پرونده فاز نخست بسته شود نیروهای فعال در این پروژه بیکار شوند اما با اجرای فاز دوم، عرصه فعالیت ایجاد می شود.

محمدجواد صالحی نژاد در نشست خبری که امروز (سوم شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: موسسه جهاد نصر در استان خوزستان از سال 95 به منظور مقابله با گرد و غبار و پدیده ریزگردها اقداماتی انجام داده است.

در حال حاضر نیز این موسسه در غرب و شمال غرب کشور به عنوان مجری احداث شبکه های آبیاری و زهکشی فرعی در حوزه غرب کشور، اترک و ارس فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هفته آخر مردادماه امسال 23 هزار هکتار از طرح غرب و شمال غرب کشور در استان ایلام و خوزستان به صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهور افتتاح شد.

مدیرعامل موسسه جهاد نصر با اشاره به فاز نخست اجرای طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی، گفت: با توجه به شرایط خوب مالی دولت و موافقت مقام معظم رهبری، فاز نخست این طرح بدون دغدغه تامین شد و تا آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای فاز اول و دوم طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی در خوزستان

جزییات اجرای فاز اول و دوم طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی در خوزستان