مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:102020-08-24حوادث

دستگیری یک موبایل قاپ با 25 فقره سرقت در تهران


به گفته رییس کلانتری 169 مشیریه یک موبایل قاپ با 25 فقره سرقت در تهران دستگیر شد.

- جی پلاس ، سرهنگ سید امین موسوی اظهارکرد: با وقوع چند سرقت مشابه زورگیری و سرقت گوشی های تلفن همراه توسط جوانی حدوداً 20 ساله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری مشیریه قرار گرفت.

رییس کلانتری مشیریه با اشاره به اینکه مالباختگان در شکواییه خود اظهارکردند که هنگام مکالمه با تلفن، گوشی همراهشان توسط فردی حدودا 20 الی 25 ساله سرقت شده است و مشخصات ظاهری او را به خاطر دارند،گفت: تصویری از سارق در اختیار کلیه واحدهای گشت های انتظامی سر کلانتری ششم پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت و تعداد گشت زنی های هدفمند افزایش یافت تا به محض مشاهده متهم وی را دستگیر کنند.

موسوی افزود: آخرین شکایت از متهم حاکی از این بود، روز گذشته سارق در اتوبان بعثت قصد داشت موبایل مرد میانسالی حدودا 50 ساله را زورگیری کند و زمانی که با مقاومت شاکی روبه رو می شود با وی درگیر می شود و با ضربات متعدد چاقو از ناحیه سر و سینه وی را مصدوم می کند و از محل متواری می شود.

رییس کلانتری مشیریه با اشاره به اینکه از متهم یک گوشی در محل بجا می ماند و شهروند با اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد، اظهارکرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری در گشت زنی های هدفمند متهم را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک موبایل قاپ با 25 فقره سرقت در تهران

دستگیری یک موبایل قاپ با 25 فقره سرقت در تهران