مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:152020-08-24سياسي

نهضت سوادآموزی بدنبال تهیه محتوای آموزشی در سال تحصیلی کرونایی


با توجه به اینکه وضعیت کرونا مشخص نیست تا چه زمانی ادامه دارد حتما رویکرد دستور العمل ها به گونه ای باشد که هر سه حالت آموزشی حضوری، - رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: با توجه به اینکه وضعیت کرونا مشخص نیست تا چه زمانی ادامه دارد حتما رویکرد دستور العمل ها به گونه ای باشد که هر سه حالت آموزشی حضوری، نیمه حضوری و کاملا مجازی پاسخ دهد به نحوی که سازمان بتواند با شرایط هر یک از استان ها از لحاظ وضعیت قرمز، زرد و سفید بودن، برنامه ها ی آموزش خود را اجرایی کند و لازم است محتوای آموزشی برای این سه شرایط به موقع تهیه و در اختیار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانزدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان نهضت سواد آموزی با حضور محمد زاده معاون وزیر و رییس سازمان برگزار شد.

محمد زاده باتسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین(ع ) وهمچنین تبریک آغاز هفته دولت، یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و از خداوند منان در این دنیا آرزوی عاقبت بخیری و سلامتی کرد و افزود: انشاالله خداوند درآخرت همه ی ما را به احترام این امام حمام ببخشد و بیامرزد.

محمد زاده معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی درادامه به برگزاری سی و چهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران مناطق و شهرستان های کشور اشاره کرد و گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت سوادآموزی بدنبال تهیه محتوای آموزشی در سال تحصیلی کرونایی

نهضت سوادآموزی بدنبال تهیه محتوای آموزشی در سال تحصیلی کرونایی