مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 10:202020-08-24سياسي

پیشنهاد برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس


وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی دو روزه اقیانوس شناسی خلیج فارس به مسئولیت سازمان هواشناسی کشور و میزبانی تهران در تاریخ بهمن ماه 1400 را به کمیسیون فرهنگی هیئت دولت ارائه نموده است.

- وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی دو روزه اقیانوس شناسی خلیج فارس به مسئولیت سازمان هواشناسی کشور و میزبانی تهران در تاریخ بهمن ماه 1400 را به کمیسیون فرهنگی هیئت دولت ارائه نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، با توجه به نقش و اهمیت دریا در سیاست، اقتصاد و توسعه کشور و ضرورت توسعه علوم دریایی و اقیانوس شناسی در دریاهای پیرامون کشور خصوصا خلیج فارس که از اهمیت ویژه اقتصادی، نظامی و سیاسی برخوردار است، برگزاری منظم یک کنفرانس بین المللی برای تبادل نظر در زمینه های علوم مختلف دریایی در این حوزه آبی، امری ضروری به نظر می رسد.

برگزاری چنین کنفرانس هایی نه تنها زمینه برای رشد و گسترش علوم دریایی در کشور و دستیابی به دانش و تکنولوژی نوین در زمینه اقیانوس شناسی به ویژه در خلیج فارس را مهیا می کند بلکه موجبات توجه بیشتر اذهان عمومی در سطح بین المللی به نام خلیج فارس را فراهم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس

پیشنهاد برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس