مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:152020-08-24اقتصادي

کلیات طرح ملی مسکن برای اقشار کم درآمد در شورای شهر همدان مصوب شد


کلیات تکالیف مدیریت شهری مندرج در تفاهم نامه طرح اقدام ملی مسکن برای اقشار کم درآمد در شورای شهر همدان مصوب شد.

- همدان - رییس شورای شهر همدان گفت: کلیات تکالیف مدیریت شهری مندرج در تفاهم نامه طرح اقدام ملی مسکن برای اقشار کم درآمد در شورای شهر همدان مصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان ظهر دوشنبه در صحن شورای شهر همدان گفت: کلیات تکالیف مدیریت شهری مندرج در تفاهم نامه طرح اقدام ملی مسکن به منظور همکاری شهرداری در چارچوب قوانین و در راستای تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد و کاهش قیمت سرسام آور مسکن در شهر همدان، مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت.

گردان گفت: معاونت های عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، تفاهم نامه ای مبنی بر اینکه ضمن ایجاد هماهنگی بین بخشی و بهره برداری از ظرفیت های پیش بینی شده مشترک برای تسهیل و تسریع در اجرای پروژه های اقدام ملی تأمین مسکن، اقدامات سریع صورت گیرد؛ منعقد کرده اند.

وی افزود: این تفاهم نامه کشوری به منظور اجرای اصل 31 قانون اساسی و قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن منعقد شده و بر این اساس، داشتن مسکن متناسب با نیاز را حق هر فرد و خانواده ایرانی برشمرده و نیز در راستای سیاست های دولت با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات طرح ملی مسکن برای اقشار کم درآمد در شورای شهر همدان مصوب شد

کلیات طرح ملی مسکن برای اقشار کم درآمد در شورای شهر همدان مصوب شد