مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:252020-08-24سياسي

ایجاد باغ مادری گردوی در تویسرکان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی همدان با اشاره به ایجاد باغ مادری گردوی در تویسرکان با سرمایه گذاری چندین میلیاردی گفت: طرح سرشاخه کاری گردو با هدف ایجاد گونه پربازده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سید اسکندر صیدایی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های آبخیزداری با اشاره به اینکه محور برنامه ها در استان توسعه پایدار است اظهار کرد: همه اجزا و عناصر توسعه که در استان می تواند بر زندگی مردم از جمله معیشت و اقتصاد اثرگذار باشد حائز اهمیت است.

وی شهرستان تویسرکان را مهم از ابعاد مختلف دانست و افزود: تویسرکان علاوه بر اینکه مردمی متدین با اصالت و فعال و نماینده پیگیری دارند، از حیث توانمندی هایی چون اجرای طرح سرشاخه کاری هم برای استان مهم است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه نگاه استان به بحث سرشاخه کاری حمایتی و پوشش ملی است بیان کرد: باغ مادری گردوی در تویسرکان را با سرمایه گذاری چندین میلیاردی ایجاد کردیم تا از حیث ژنتیکی گونه پربازده، مقاوم در برابر سرما و تولید محصول یکسان با هدف تامین کل کشور تولید شود.

وی با تاکید بر اینکه چشم انداز آینده تویسرکان را روشن می بینیم اظهار کرد: تویسرکان توانمندی های زیادی در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی به ویژه باغداری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد باغ مادری گردوی در تویسرکان

ایجاد باغ مادری گردوی در تویسرکان