مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:302020-08-24دانش

حسینیه مجازی دانشگاهیان راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاون فرهنگی وزارت علوم، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش، - معاون فرهنگی وزارت علوم گفت:به مناسبت ایام سوگواری ماههای محرم و صفر، با همکاری دانشگاهیان حسینیه مجازی دانشگاهیان برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاون فرهنگی وزارت علوم، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش، اعلام نمود: این معاونت با همکاری دانشگاهیان کشور حسینیه مجازی دانشگاهیان را به آدرس heyatuni.

ir برپا نموده است.

غفاری همچنین از همه دانشگاهیان درخواست نمود با ارائه برنامه های خود در این حسینیه مجازی به هرچه پربارتر کردن برنامه های آن کمک نمایند.

غفاری ضمن تاکید بر رعایت پروتکل ها بهداشتی در برگزاری برنامه های عزارداری در فضاهای باز دانشگاهها، افزود: به دلیل شرایط کرونایی کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، مجموعه های فعال در حوزه فرهنگی دانشگاه ها، برنامه های مجازی را در اولویت قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه مجازی دانشگاهیان راه اندازی شد

حسینیه مجازی دانشگاهیان راه اندازی شد