مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 11:452020-08-24سياسي

ارائه آموزش های تبلیغی به 11 هزار مبلغ در فضای مجازی


مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی گفت: 11 هزار مبلغ و خانواده هایشان در فضای مجازی به صورت آنلاین و آفلاین آموزش های تبلیغی ویژه ایام محرم را فرا گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مهدی متقی فر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران  با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که برای حفظ سلامت مردم بوجود آمده است، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های پیش آمده و قرار گرفتن در آستانه ماه محرم لازم بود تدابیری برای برنامه تبلیغ مبلغان اندیشیده شود.

وی از برگزاری دوره های آموزشی مبلغان در دو بخش آنلاین و آفلاین برای 11 هزار نفر از مبلغان و خانواده های آنان خبر داد و افزود: همایش طلایه داران امسال به صورت مجازی و از طریق سامانه آموزش مبشران برای مبلغان و روحانیون مستقر برگزار شد.

مدیرکل آموزش سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید براینکه اساتید مطرح سخنوری و تبلیغ آموزش مجازی طلاب را برعهده داشتند، تصریح کرد: حجج اسلام طائب، پناهیان و قمی طی سه روز از بخش مجازی مبشران به طلاب آموزش های تبلیغی را ارائه کردند.

وی همدلی اجتماعی و تبلیغ ویژه محرم را از جمله مباحث آموزشی طلاب و مبلغان ذکر کرد و گفت: دوره های آفلاین فنون سخنرانی که در سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده بود در سامانه مجازی مبشران بازگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های تبلیغی به 11 هزار مبلغ در فضای مجازی

ارائه آموزش های تبلیغی به 11 هزار مبلغ در فضای مجازی