مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 12:502020-08-24بين الملل

از عربستان چه خبر؟


ولیعهد سابق و برکنار شده عربستان حال و روز خوشی ندارد و دستیار سابقش نیز علیه بن سلمان در دادگاه های آمریکا شکایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه فایننشال تایمز نوشت: وکلای مدافع محمد بن نایف ولیعهد سابق و برکنار شده عربستان سعودی به شدت نسبت به اوضاع جسمی و سلامتی وی ابراز نگرانی کردند و پزشک وی به او اجازه نداده است که با محمد بن سلمان ولیعهد کنونی عربستان سعودی دیدار کند و مکان بازداشت وی نیز مشخص نیست.

اعضای تیم حقوقی بن نایف که نخواستند نامشان فاش شود گفتند که از زمان بازداشت وی به همراه شاهزاده احمد بن عبدالعزیز در ماه مارس گذشته اجازه دیدار خانواده اش با وی داده نشده است.

وکلای مدافع گفتند که نمی دانند که مکان بازداشت کجا است و همه مکالمه ها با وی سطحی است و این وضع خطرناک است، هیچ کس نمی تواند او را ببیند و هیچ گونه توجیه اتهامی علیه وی صورت نگرفته است.

شاهزاده محمد و شاهزاده احمد به عنوان کاندیداهای رقیب شاهزاده محمد بن سلمان حاکم کنونی عربستان که صعود سریع وی به قدرت شیوه جا به جایی سنتی قدرت در کشور را به لرزه در آورد، نگریسته می شد.

بن سلمان در ماه ژوئن 2017 به جای محمد بن نایف تعیین شد و پس از آن محمد بن نایف در حصر خانگی قرار گرفت و همه اختیاراتش سلب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از عربستان چه خبر؟

از عربستان چه خبر؟