مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 12:552020-08-24سياسي

توزیع بیش از 38 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد


قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان اطعام حسینی از عید قربان تاکنون 38 هزار و 139 پرس غذای گرم و جیره غذایی بین نیازمندان استان توزیع شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل با عنوان اطعام حسینی از عید قربان تاکنون 38 هزار و 139 پرس غذای گرم و جیره غذایی بین نیازمندان استان توزیع شد.

علی اصغر قلی پور افزود: یکی از سنت های حسنه اسلامی برای ایجاد جامعه ای مؤمنانه با مردمانی همدل و همراه اطعام نیازمندان است که در قرآن کریم به این موضوع به عنوان یکی از روش های انفاق توجه ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه سنت اطعام نیازمندان از بدو تأسیس کمیته امداد تاکنون یکی از اساسی ترین برنامه های خدمات رسانی در این نهاد است، تصریح کرد: در حال حاضر نیز با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی، طرح اطعام نیازمندان این استان در این رزمایش در مرحله اول با مشارکت خیران و نیکوکاران اجرا شد.

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مرحله دوم طرح رزمایش ایران همدل در قالب اطعام حسینی اشاره و اظهار کرد: مرحله دوم این طرح از عیدغدیر امسال آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 38 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

توزیع بیش از 38 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد