مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 13:152020-08-24اقتصادي

جلسه پیگیری مشکلات 8 واحد تولیدی ورامین


فرماندار ورامین در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و تولیدی در کشور نگاه ویژه به حوزه تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، چهارمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست کاغذلو فرماندار شهرستان و دبیری رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت و حضور دیگر اعضای کارگروه و مدیران چند واحد تولیدی و کشاورزی درمحل فرمانداری برگزار شد.

حسین کاغذلو فرماندار ورامین گفت: با توجه به شرایط خاص کشور در حال حاضر راه برون رفت از مشکلات در کشور نگاه ویژه به حوزه تولید، رفع موانع و تسهیل در امور تولیدکنندگان است.

کاغذلو با ابراز خرسندی از اینکه تا به امروز در این شهرستان توفیقات خوبی بدست آورده ایم خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی مشکلات به دلیل ضعف قانون ایجاد شده و شاید حل آنها بسادگی ممکن نباشد اما معتقدیم  تلاش برای حل حداقلی مشکلات، بسیار بهتر از حل نکردن آن است و حتی اگر تنها یک مشکل از دوش تولیدکننده برداشته شود، تاثیرات فراوان و مثبتی در بهبود ظرفیت تولید و میزان اشتغال خواهد گذاشت.

  درادامه این جلسه میرزایی دبیر کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم با تشریح اقدامات و پیگیری مصوبات افزود : مدیران شهرستانی در حوزه کاری خود دارای اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه پیگیری مشکلات 8 واحد تولیدی ورامین

جلسه پیگیری مشکلات 8 واحد تولیدی ورامین