مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 13:352020-08-24اقتصادي

توزیع 10 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» 10 هزار پرس غذای گرم و سبدکالا را در بین خانوار تحت حمایت و سایر افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیکوکاران اردبیلی همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش در قالب طرح اطعام و احسان حسینی 10 هزار پرس غذای گرم و سبدکالا را در بین خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند جامعه توزیع کرده اند.

وی افزود: میزان کمک های مردمی در ماه محرم سال جاری برای تهیه و توزیع غذای گرم و سبدکالا بین اقشار آسیب پذیر جامعه بیش از 500 میلیون تومان ارزیابی شده است.

  مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از مردم نیکوکار استان اردبیل تقاضا داریم نذورات خود را به صورت نقدی یا سبدکالا به دست مددجویان برسانند.

وی ادامه داد: در زمینه طبخ غذای گرم نیز آشپزخانه های مناسبی در سطح استان تدارک دیده شده که با رعایت اصول بهداشتی فعالیت می کنند.

دشتی تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و 86 مرکز نیکوکاری استان اردبیل آماده دریافت نذورات خیران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان اردبیل

توزیع 10 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان اردبیل