مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 14:152020-08-24فناوري

75میلیارد ریال اعتبار برای دانش آموزان خوزستانی اختصاص یافت


با همکاری استانداری خوزستان 3 هزار و 200 تبلت با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال برای افزایش دسترسی دانش آموزان مناطق کم برخوردار خریداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخواهد بود.

وی به اختصاص 75 میلیارد ریال اعتبار برای خرید 3 هزار و 200 تبلت برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان اشاره کرد و افزود: به دنبال اختصاص سیم کارت رایگان برای این تبلت های دانش آموزی هستیم و همچنین این تبلت های دانش آموزی به زودی در بین مدارس مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه گفت: با هماهنگی اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان خوزستان اینترنت برنامه شاد برای معلمان و دانش آموزان خوزستانی رایگان می شود و همچنین اینترنت سراسر مدارس استان رایگان می شود تا معلمان بتوانند فرآیند تولید محتوای الکترونیکی را انجام دهند و فایل های تولیدی را در بستر شاد منتشر کنند.

مودت با بیان اینکه پروژه هوشمند ساری مدارس استان تاکنون پیشرفت 70 درصدی داشته است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت قانونی ماده 69 قانون برنامه ششم توسعه در راستای توسعه مدارس روستایی بالای 20 خانوار و مدارس شهری زیر 20 خانوار، زیرساخت اینترنتی بالغ بر 3 هزار و 500 مدرسه شهری و 3 هزار مدرسه روستایی تأمین خواهد شد تا دانش آموزان بتوانند به راحتی از شبکه شاد استفاده کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75میلیارد ریال اعتبار برای دانش آموزان خوزستانی اختصاص یافت

75میلیارد ریال اعتبار برای دانش آموزان خوزستانی اختصاص یافت