مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 15:052020-08-24اقتصادي

219 میلیارد ریال پروژه عمرانی در قشم به ثمر نشست


همزمان با دومین روز از هفته دولت 219 میلیارد ریال پروژه عمرانی توسط فرماندار قشم در این شهرستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، هم زمان با دومین روز از هفته دولت 219 میلیارد ریال پروژه عمرانی توسط فرماندار قشم با حضور معاونین و بخشدار مرکزی در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

علیرضا نصری در آیین گشایش این طرح ها اظهار داشت: 10 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستای طولا به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پنج میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای استفاده عموم افتتاح شد.

وی افزود: همچنین 10 هزار و 200 متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه های روستای هلر با تامین هفت میلیارد ریال از اعتبارات داخلی دهیاری به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی روستای کوویی نیز به مساحت یک هزار و 200 مترمربع و اعتبار 6 میلیارد ریال با مشارکت اداره ورزش و جوانان و دهیاری دراختیار ورزشکاران این منطقه قرار گرفت.

نصری ادامه داد: فاز یک پارک ساحلی این روستا نیز در راستای توسعه زیر ساخت های ورزشی، پارک و بوستان های خانوادگی و نگاه جامع دولت به منابع انسانی و افزایش سلامت روح و روان مردم به مساحت یک هزار و 300 مترمربع و اعتبار 2 میلیارد ریال به خانوارهای این روستا تقدیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

219 میلیارد ریال پروژه عمرانی در قشم به ثمر نشست

219 میلیارد ریال پروژه عمرانی در قشم به ثمر نشست