مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 16:302020-08-24سياسي

کاهش فقر با توانمند شدن نقش زنان روستایی در کشاورزی


اگر جایگاه اقتصادی و موقعیت معیشتی بانوان در عرصه کشاورزی بهبود یابد، آن ها خواهند توانست با انگیزه بیشتر، قدرت افزون تر و حضور جدی تر در توسعه کشاورزی نقش آفرینی کنند.

- ایسنا/لرستان عضو خبرگان رهبری گفت: اگر جایگاه اقتصادی و موقعیت معیشتی بانوان در عرصه کشاورزی بهبود یابد، آن ها خواهند توانست با انگیزه بیشتر، قدرت افزون تر و حضور جدی تر در توسعه کشاورزی نقش آفرینی کنند.

آیت الله احمد مبلغی در ششمین نشست هیئت اندیشه ورزی کشاورزی لرستان که امروز سوم شهریورماه به صورت مجازی برگزار شد، با تاکید بر لروم ارتقاء نقش زنان در برنامه ریزی و مشارکت در فرایندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری مربوط به کشاورزی، گفت: در واقع حضور همه جانبه زنان روستایی در کشاورزی، نقشی مؤثر و پویا را بر توسعه کشاورزی ایفا می کند.

وی تصریح کرد: کسب و کار معطوف به کشاورزی خانواده محور ماهیتی پویا دارد و اقتصاد جامعه را بر اساس اقتصاد و کشاورزی خانواده بارور می سازد، در کسب و کارهای این گونه ای، نقش بانوان بسیاری حیاتی و تعیین کننده است؛ حتی می توان گفت که فعال گردیدن هرچه بیشتر زنان روستایی در این عرصه، می تواند پیامدهای مطلوب مهمی همچون کاهش فقر و رفع مشکلات اقتصادی را در جامعه ایجاد نماید کمااینکه باید توجه نماییم که نقش آفرینی بانوان کشاورز، فراتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فقر با توانمند شدن نقش زنان روستایی در کشاورزی

کاهش فقر با توانمند شدن نقش زنان روستایی در کشاورزی