مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 16:352020-08-24سياسي

اختصاص 5000 میلیارد اعتبار جهت گازرسانی به روستاهای بروجرد


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 5000 میلیارد ریال اعتبار جهت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز بروجرد خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 5000 میلیارد ریال اعتبار جهت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز بروجرد خبر داد.

عباس گودرزی امروز سوم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ارتباط ویدئو کنفرانسی رییس جمهور، وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ایران پروژه های گازرسانی متعددی در سراسر کشور افتتاح شد.

وی تصریح کرد: در بروجرد نیز امروز روستاهای کلاته، تنگ لره، دره احمد، پلکان علیا، پلکان سفلی و نلخاص از نعمت گاز برخوردار شدند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین پروژه گازرسانی به روستاهای قلعه ثمورخان و هیراب نیز تا پایان مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

گودرزی اضافه کرد: با پیگیری های مستمر و متعدد طی چهار سال حدود 5000 میلیارد ریال اعتبار لازم جهت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز بروجرد و اشترینان اختصاص یافت.

وی بیان کرد: در حال حاضر بخش اعظمی از این روستاها گازرسانی شده اند که امیدواریم تا پایان سال 99 بروجرد به عنوان شهر سبز (شهری که تمان نقاط آن گازرسانی شده است) معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5000 میلیارد اعتبار جهت گازرسانی به روستاهای بروجرد

اختصاص 5000 میلیارد اعتبار جهت گازرسانی به روستاهای بروجرد