مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 16:452020-08-24سياسي

کارگران کنتورسازی دست پر راهی خانه شدند


در خصوص مطالبات کارگران کنتورسازی مصوب شد که 15 میلیارد تومان مالیات اخذ شده از این شرکت از خزانه به شرکت کنتورسازی بازگردد تا مطالبات کارگران این شرکت پرداخت شود.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین اعلام کرد: در خصوص مطالبات کارگران کنتورسازی مصوب شد که 15 میلیارد تومان مالیات اخذ شده از این شرکت از خزانه به شرکت کنتورسازی بازگردد تا مطالبات کارگران این شرکت پرداخت شود.

شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان قزوین، با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور، بختیاری رییس کمیته امداد کشور، تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، استاندار و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عصر امروز سوم شهریور در سالن شهید ستاری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در این شورا با بیان اینکه استان قزوین به لحاظ قدمت تاریخی ظرفیت های بالایی در حوزه گردشگری دارد، اظهار کرد: استان قزوین از جمله استان های پرظرفیت اما محروم است؛ قزوین از جمله استان های حاصلخیز کشور به شمار می رود و علاوه بر آن قطب صنعتی کشور نیز محسوب می شود.

استاندار قزوین بیان کرد: با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و کسری بودجه داریم، قزوین در حوزه اعتبارات در رتبه 29 کشور قرار دارد که شایسته این استان نیست به همین جهت به دستور ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران کنتورسازی دست پر راهی خانه شدند

کارگران کنتورسازی دست پر راهی خانه شدند