مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 17:102020-08-24سياسي

ماه محرم فرصتی برای آشنایی با فلسفه قیام امام حسین(ع) است


ماه محرم بهترین فرصت برای آشنایی با فلسفه قیام حسین و نهضت عاشوراست به شرط آنکه از این حماسه تاریخی درس بگیریم و مسیر زندگی خود را حسینی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سندج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در کارگاه توانمندسازی مدیران و مروجین فرهنگی استان کردستان که در سنندج برگزار شد ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: دهه اول ماه محرم با نام امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است چرا که حرکت امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی گفت: امام حسین فرمودند؛ در راه جدم پیامبر اکرم (ص) انحراف ایجاد شده است و برای اینکه اسلام را به مسیر اصلی خود بازگردانیم عروج کردم و نهضت و قیامم را بر این اساس انجام دادم.

 فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان افزود: امام حسین ولی خداوند در آن زمان، نمی توانست ببیند که کسی بر کُرسی امیرالمومنان تکیه بزند که می گُسار و سگ باز باشد لذا برای نهضت و قیامش به پا خواست.

سردار حسینی اذعان کرد: امام حسینی برای برقراری اسلام واقعی یک نامه برای طائفه بنی هاشم نوشت و گفت؛ هرکسی با من بیاید شهید می شود و هر کسی مرا همکاری نکند به فتح و پیروزی نخواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه محرم فرصتی برای آشنایی با فلسفه قیام امام حسین(ع) است

ماه محرم فرصتی برای آشنایی با فلسفه قیام امام حسین(ع) است