مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 17:302020-08-24اقتصادي

بهره برداری از 1172 میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت در شیراز


فرماندار شهرستان شیراز، از بهره برداری 113 پروژه تولیدی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 1172 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- محمدرضا امیری عصر دوشنبه سوم شهریور در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیان کرد: علاوه بر بهره برداری از 113 پروژه، کلنگ زنی و عملیات اجرایی 12 پروژه با اعتبار 432 میلیارد تومانی نیز آغاز خواهد شد.

او همچنین با اشاره همزمانی هفته دولت با هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: بزرگترین معروف در ادرات خدمت به مردم و افزایش کیفیت خدمات است.

فرماندار شهرستان شیراز در خصوص فضاسازی شهر به ویژه توسط ادرات دولتی در ایام محرم نیز افزود: شهر باید رنگ و بویی حسینی داشته باشد و دولت در این زمینه باید پیشگام شود.

امیری با انتقاد از حاضر نبودن برخی مدیران شهرستانی در این جلسه، برای آخرین به این دسته از مدیران هشدار داد که در صورت تکرار این موضوع از ادامه همکاری با آنها خودداری خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: این اولین جلسه شورای اداری شیراز در سال 99 است و از این رو انتظار می رفت که مدیران دستگاه های اجرایی که در این شهرستان فعالیت می کنند در این جلسه حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1172 میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت در شیراز

بهره برداری از 1172 میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت در شیراز