مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 18:352020-08-24سياسي

دیدار دستیار ارشد ظریف و نماینده ویژه پوتین در امور سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه که جهت شرکت در اجلاس روند آستانه در حاشیه سومین نشست کمیته قانون اساسی سوریه به ژنو سفر کرده اند، - دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان و نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور سوریه امروز در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو سوییس با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه که جهت شرکت در اجلاس روند آستانه در حاشیه سومین نشست کمیته قانون اساسی سوریه به ژنو سفر کرده اند، امروز دوشنبه با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در محل نمایندگی کشورمان در ژنو صورت گرفت، دو طرف با اشاره به تحولات کمیته قانون اساسی و نشست سوم آن که با تلاش های سه کشور ضامن روند آستانه و نماینده ویژه دبیرکل در امور سوریه و طرف های سوری در حال برگزاری است، بر حمایت از استمرار و موفقیت کار کمیته قانون اساسی تاکید کردند .

علی اصغر خاجی در این جلسه با اشاره به موفقیت های روند آستانه، بر استمرار تبادل نظر و همکاری کشورهای ضامن روند آستانه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دستیار ارشد ظریف و نماینده ویژه پوتین در امور سوریه

دیدار دستیار ارشد ظریف و نماینده ویژه پوتین در امور سوریه