مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 19:352020-08-24اقتصادي

پلمب 97 واحد اماکن عمومی و توزیع مواد غذایی در گنبدکاووس


در دو ماه گذشته 97 واحد اماکن عمومی و مواد غذایی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

- عبدالرحیم پالیده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از اوائل خردادماه تا پایان مردادماه امسال از 3 هزار و 388 اماکن توزیع موادغذایی، یک هزار و 551 اماکن عمومی، 96 جایگاه پمپ بنزین، 841 واحد نانوایی، 185 رستوران ها و 58 واحد پیشخوان های دولت بازدید به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: آنجه از این بازدید ها به عمل آمد منجر به معرفی 23 مورد از اماکن عمومی به دادگاه و تعزیرات حکومتی شده و 43 واحد موادغذایی مانند جگرکی و قلیان سراها و 54 مورد از اماکن عمومی شامل آرایشگاه و گیم نت ها به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس ادامه داد: 15 حوزه برگزاری کنکور در سه مرحله قبل از برگزاری، حین برگزاری و بعد از آن مورد بازدید قرار گرفته تا سلامت داوطلبان حفظ شود.

وی با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در زمان وضعیت قرمز شهرستان خاطرنشان کرد: در زمان قرمز بودن وضعیت شهرستان به خاطر بیماری کرونا 6 برگزار کننده مراسم عروسی و یک برگزار کننده مراسم عزا به دادگاه معرفی شدند.

پالیده با بیان اینکه بیماری سالک یک بیماری بومی شهرستان است، بیان داشت: در کنار فعالیت های حوزه سلامت و درمان برای کاهش و پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 97 واحد اماکن عمومی و توزیع مواد غذایی در گنبدکاووس

پلمب 97 واحد اماکن عمومی و توزیع مواد غذایی در گنبدکاووس