مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 شهریور 1399 ساعت 23:002020-08-24اقتصادي

روز های عاشورا و تاسوعا مراقب زمین خواران باشید!


افراد سودجو معمولاً در ایام تعطیلات مثل نوروز، آخر هفته ها، چند روز تعطیلی متوالی یا ایام شهادت سیدالشهدا (ع) فرصت را برای دست اندازی به زمین های ملی و دولتی فراهم می بینند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وسوسه زمین خواری معمولاً در روز‌های تعطیلات تشدید می‌شود.

ایام نوروز، عاشورا و تاسوعا یا تعطیلات متوالی بین سال فرصت مناسبی به زمین خواران می‌دهد؛ سودجویانی که پایشان نه فقط به مناطق خوش آب و هوا بلکه حالا دیگر به کویر و کوه هم باز شده است.

از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه 1249 مورد رفع تصرف از زمین‌های دولتی به ارزش 4138 میلیارد تومان انجام گرفته است.

این فقط بخش کوچکی از آمار اقدام به زمین خواری است که در محدوده شهر‌ها اتفاق افتاده و تعرض به جنگل‌ها و سواحل و کوه‌ها و کویر را شامل نمی‌شود؛ تعرضاتی که نمونه عینی آن در لواسان و دماوند جلوی چشم پایتخت‌نشینان است.

علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برابر سنوات و تجارب سالیان گذشته تعرض به اراضی دولتی توسط متعرضین در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی محتمل و دور از انتظار نیست، گفت: فرماندهان ما در یگان‌های حفاظت ضمن هماهنگی با مدیران کل راه و شهرسازی و در تعامل با سایر مقامات قضایی و انتظامی به منظور حفظ و حراست مطلوب اراضی به تهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز های عاشورا و تاسوعا مراقب زمین خواران باشید!

روز های عاشورا و تاسوعا مراقب زمین خواران باشید!