مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 03:102020-08-24سياسي

جهاددانشگاهی و نیروی انتظامی استان قم همکاری های خود را افزایش می دهند


نشست مشترک مدیران جهاددانشگاهی و فرماندهی انتظامی قم با هدف رشد و توسعه فعالیت های مشترک در عرصه خدمت رسانی به مردم استان برگزار شد.

- ایسنا/قم نشست مشترک مدیران جهاددانشگاهی و فرماندهی انتظامی قم با هدف رشد و توسعه فعالیت های مشترک در عرصه خدمت رسانی به مردم استان برگزار شد.

دکتر محمد حیدری رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم با سردار سید محمود میرفیضی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار، رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم با اشاره به فعالیت های گسترده جهاددانشگاهی در بخش های مختلف گفت: فعالیت های جهادی این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف علمی، آموزشی، رسانه ای، فرهنگی و درمانی و.

در بخش های گوناگون در حال انجام است.

وی با اشاره نوآوری های جهادگران این مجموعه در عرصه های علمی و تخصصی به خصوص در حوزه درمان ناباروری افزود: امروز به همت جوانان این استان هزاران بیمار از خارج از کشور و خارج از استان قم برای درمان به مرکز فوق تخصصی جهاددانشگاهی مراجعه می کنند که مزیت بسیار عالی برای شهر کریمه اهل بیت(س) به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به سامانه های گسترده فنی و زیرساختی فناوری اطلاعات جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: این ظرفیت ها امروز در اختیار دستگاه های علمی و آموزشی و اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی و نیروی انتظامی استان قم همکاری های خود را افزایش می دهند

جهاددانشگاهی و نیروی انتظامی استان قم همکاری های خود را افزایش می دهند